Har du kjøpt varer som ikke passer, eller fått et produkt med feil eller mangler? Her finner du våre regler for retur, bytte og reklamasjon.
Hvis du ønsker å returnere en vare du har kjøpt hos oss, må den godkjennes på forhånd. Du kan enkelt sende inn forespørsel gjennom vårt digitale returskjema. Hvis du får returen godkjent, vil du få mer informasjon om hvordan du sender varen(e) tilbake til oss.
Vilkår:
- Du kan kun returnere produkter i original stand og forpakning, med ubrutt forsegling.
- Du kan ikke returnere produkter med logotrykk.
- Vi godtar ikke retur av varer som krever behandling før de kan selges til andre. Slike returer blir sendt tilbake til deg, på din regning og risiko.
Når du returnerer en vare, må du selv betale frakten. I tillegg vil retur belastes med 25 % av varens fakturerte verdi. Hvis retur skyldes feil fra vår side, krediteres disse fullt ut, og frakt betales av oss.
Dersom du ønsker å reklamere på en vare, må dette gjøres gjennom vårt digitale reklamasjonsskjema. Her kan du fylle ut all informasjon vi trenger for å behandle saken, samt laste opp bilder som dokumenterer skaden eller feilen.