Changing location will reset shipping address!
Hvis du ønsker å returnere en vare du har kjøpt hos oss, må den godkjennes på forhånd. Du kan enkelt sende inn forespørsel gjennom vårt digitale returskjema. Hvis du får returen godkjent, vil du få mer informasjon om hvordan du sender varen(e) tilbake til oss.
Vilkår:
Dersom du ønsker å reklamere på en vare, må dette gjøres gjennom vårt digitale reklamasjonsskjema. Her kan du fylle ut all informasjon vi trenger for å behandle saken, samt laste opp bilder som dokumenterer skaden eller feilen.
Du kan bruke AAPWs kundeportal til å holde oversikt over reklamasjoner og returer registrert på selskapet ditt. Der får du en samlet oversikt og kan sjekke status, svare oss og sende inn nye henvendelser.
Første gang du skal bruke portalen, må du lage deg en bruker. Da er det viktig at du bruker e-posten som er tilknyttet jobben din.
Du kan velge mellom å se reklamasjoner og returer "owned by me" og "owned by my organization". Hvis du ikke ser noe (og vet at dere har sendt inn retur elle reklamasjon), ta kontakt slik at vi kan sjekke at e-posten din er registrert riktig i våre systemer. Du kan sende e-post til post@aapw.no eller ringe oss på 70 21 65 00.
Merk: kundeportalen er ikke det samme som B2B-portalen der du kan legge ordrer.